Penting Untuk UMAT ISLAM!!!

Ada lagi satu hal yang kita tak ambik berat !!! Cuba anda fikirkan mengenai perkara ini...Hal yang saya nak sampaikan aadalah mengenai cara orang kafir iaitu yangberugama Budha memyampaikan agama mereka dengan melekatkan sticker dibelakang kenderaan dengan Perkataan "Amitabatha "(kalau tak silap saya) Tuan-tuan tahu tak apa maknanya ????

Ia merupakan sebutan terhadap patung Budha setiap kali mereka menyembah patung mereka. Secara tak langsung kita turut menyebut perkataan tadi semasa memandu, itulah mereka buat sekarang untuk menyesatkan kita secara tak langsung. Kalau anda Perhatikan Betul-betul terlalu banyak kereta yang lekat sticker ini dan kita ini yang memandu dari belakang sudah tentu akan membaca dan menyebut perkataan itu sama macam mereka memuja patung Budha.INGAT Orang-orang Kafir Ini Akan Buat Apa Sahaja Cara Untuk Mengkafirkan Kita, Cuma kita leka dan lalai kalau anda tak percaya lihat lah sendiri semasa memandu nanti, Saya hanya nak ingatkan dah baca janganla sebut kuat-kuat kalau tak kita ni sama la macam mereka.

Ini cara terbaru yang secara tak langsung kita terikut-ikut, terlalu banyak kereta ada sticker ini yang ditulis perkataan tadi dengan warna kemerahan ada lambang Budha kecik kalau dilihat dari dekat...... Berwaspalah kawan-kawan!, kalau boleh beritahu kepada semua yang masih tidak tahu lagi,setakat ni sahaja yang saya dapat tolong.

ALLAHUAKBAR!!!
: Jika anda mempunyai sebarang cadangan atau pandangan mengenai Artikel / 'Poasting' di atas, Kami mengalu-alukan komen anda kepada kami. [ sebarang aduan, cadangan, pendapat, rencana atau sebagainya ]


View technorati.com

No comments: