Ilmu Transfer Sakit

Askum semua.....

Realiti masyarakat sekarang,Mudah percaya dengan kata-kata,Walaupun hati tidak percaya.Tetapi.......... Kejadian dalam 2-3 hari nie.Sedang aku sibuk dengan kerja baru.

Aku terpanggil nak join ibubapa aku pergi berubat.Nie kira pegalaman mistik aku untuk kali kedua lah.Tambahan kekangan masa nak online disamping VIRUS gila kat komputer nie .

So aku nak cite la,Kisahnya begini, mak aku nie kena bisul dah nak dekat 3 tahun dah.Tapi tak la merana, bisul biasa je, tapi asal je salah makan skit,bisul tu akan timbul, first attack tu akan membuatkan mak aku dah lemah, dan akan beransur pulih kejap2 la.Dah jumpa doktor, hari tu mak aku dah kasi potong 1 bisul tapi, dalam beberapa minggu gitu or kalau salah makan, akan kuar balik.Then mak aku pun fikir semacam je, dia rasa macam kena buat².

Insting dia kuat berkata-kata dia kena buatan org. So kawan mak aku nie kata ada seorang dari Kalabakan pandai mengubat buatan org. So kita org pigi la. Then sampai je sana, org tu berbangsa Bajau, citer2 skit, banyak punya cite mmg kata org nie handal. Bukan handal apa, tapi kira bukan bomoh tipu la. Dia dah berjaya membantu banyak org yg ada penyakit ganjil2 atau penyakit disebabkan ilmu hitam, semuanya atas kehendak Allah SWT.

First day tu kita org datang sana just citer2, kira cam kenalan, macam bukan jumpa tok bomoh, macam jumpa kawan, dia just nak tengok muka dan tau nama je. Second day, kitaorg datang lagi, setiba je kat situ, kita org mula citer lagi, then dia buka citer, dia citerkan semua yg mmg diluar jangkaan, dia tau some personal of my family la. Tapi aku jenis yg tak yakin, aku rasa bomoh nie macam tipu je or just cakap main agak2 je.Bomoh tu kata, mak aku kena Kelulut dan juga Pamanas ( BM dia buatan yg boleh buat rumahtangga regang). yang aku nak cite nie Kelulut tu, Pamanas tu private so personalnya la.

Dia kata time kita org kat Kota Kinabalu, family dari sebelah bapak yg kenakan Mak aku kelulut nie, dia kata kelulut nie sihir yg digunakan pada minuman. So my mother terminum dah air tu. Dia kata air yg mak aku minum tu kopi, pada gelas Milo. Sihir nie yg buatkan bisul pada mak aku tu.And then, lepas tu dia suruh kitaorg from first day lagi beli 3 biji telur ayam kampung.

Telur tu telah dilenggangkan kat perut mak aku oleh isteri dia. So lepas mak aku dimandikan, dan telur dah dilenggangkan. Telur tu pun dia pecahkan, misterinya kedua2 telur itu kat tengah2 dia seperti ada bisul yg tumbuh dan bernana.Lepas je berubat, bomoh nie guna ilmu dia.

Nie ilmu yg aku nak citer nie.Ilmu Transfer Sakit, dia transfer sakit mak aku tu ke dalam badan dia. Lepas je berubat, tu esoknya kami datang lagi untuk perubatan yg seterusnya. Sampai2 je kami, bomoh tu dah kena bisul kat kaki dia. Mak aku plak bisul dia dah semakin reda.So apa pendapat korank tentang Ilmu nie, kalau aku dengar ayat dia baca time mandikan mak aku, Seperti surah Alif,Lam,Mim, tabadsyada, al-fatihah dan beberapa surah lagi aku tak brapa dengar sebab dia baca macam berbisik tu.

Tapi ilmu transfer sakit nie mmg aku terkejut beruk la .Dia kata, dia leh transfer sakit isteri yg sedang mengandung pergi kat suami. So suami yg rasa sakit time isteri nak beranak.Ada yg pernah mengalaminya

No comments: